Solig dag i England

Idag lämnade jag Thysen på pre-school vid nio sen gick jag och Mateo en långpromenad. Sen senare efter mellis gick vi till våran favorit park som hade fått nya gungor , haha jag älskade dem så roliga (jag gungade mer än barnen)

sen käkade vi fisk pinnar i dag och jag brände mig så klart på fingret , och i går var de tungan ( ja jag är en klant)

Här kommer lite bilder från min morgon promenad från the seven bridge.

 

 


Sen har jag en liten kompis i mitt rum som har bott här ett tag han byter ställen att hänga på i taket och Thysen har döpt honom till Blowa.

                                        

               
                                                                                         /cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0