shopping

I dag har vi varit och shoppat, massa sängkläder och ett halvt vardagsrum. Sen köpte vi lite skor och annat nödvändigt och käkade middag på macdonalds:)
Sen kom vi hem så var det läggdags för småbarnen. Själv har jag hjälpt Gretchen fixa med vardagsrummet, för i morrn får vi gäster Natasha och Terry, så då får ajg låna ut mitt rum som gäst rum.

På lördag är det tänkt vi sak ha en girlyday utan barnen och shoppa och kanske även gå på bio, hoppas de blir så.
Har i dag fått tid hos frisören , ska klippa mig nästa vecka. (enligt Gretchen så har man flyttat hit om man skaffar sig en frisör:P)

jajaj jag är i allafall väldigt trött efter gårdagens sorterande av papper:( så nu är det läggdags för länge sen för mig.

 


/cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0