Inte okej

Jag har två riktigt rysliga fobier. Alla som känner mig känner till dem.

- Spindlar
-Höjder.

 
Jag kan inte ens kolla på en spindelbild utan att jag får rysningar i hela kroppen och vill börja gråta.
Jag blir rädd på något sätt, fast jag vet att dem inte är farliga. Jag blir äcklad.
Tycker till och med att det är svårt att skriva ordet: Spindel.

Okej nu har ni fattat grejen och nu till min poäng:
Trots att min (kära) syster är medveten om detta väljer hon att helt oberörd lägga ut en bild på en stor jävla äklig spindel här i vår blogg.
Jag dog inombords när jag såg detta.
Men när den värsta chocken hade lagt sig så böt jag snabbt bort bilden mot en barnvänlig version.
Det var min poäng. Besvikelse. Tack.

Gör inte om det är du Gullig ;)



                                                                              / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0