Helg

I Lördags var vi först och tittade när Thysen spelade fotboll för första gången , vädret var strålande sol (men de kommer de inte vara varje lördagmorgon). Sen vid lunch åkte jag Natacha ,Gretchen och hennes bästis in till redding( tror jag de var) vi shoppade i allafall väldigt mkt. Jag måste säga jag älskar butikerna i England kanske just för att det är så annorlunda man älskar de små söta sakerna. En annan sak efter som man inte är van med valutan så vet man inte hur mkt pengar man spenderar :P bara handla tills pengarna tar slut:P Har även köpt födelsepresent till Camilla

I dag söndag har vi haft en grillfest de var kul men jag är fortfarnade lite förkyld så jobbigt endå helt slut.
 här kommer lite grejer  på de jag köpt.
en väska som jag älskar , och ett paraply

En hatt och ett par vantar

par söta tofflor
en fin liten smink box

                        /cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0