Censur

Tydligen har vi censur i vårna blogg då den verkliga spindeln Blowa inte fick visas på bild :(
Bilden som var så dålig man såg ju bara några ben, grejen var att de är mitt nya husdjur jag ville visa alla.
Han har hängt där ett långt tag man tror att han är död men en gång i veckan flyttar han på sig.

Kära syster tur att jag inte tog en bild på spindeln i Frankrike, den bodde brevid bubbelpoolen i fleraveckor ,
den var gul randig!
Så om du vart där skulle du inte badat i bubbelpoolen då?
Okej nog med censur . Inga ormar eller spindlar från och med nu(jag blir äcklad av bilder på ormar , och mitt hjärta hoppar varje gång jag ser nått på vägen som kan likna en orm).


I dag i övrigt har det inte hänt så mycket .Satt i hop ikea möbler.
Hatar att få på det där trånga tyget på dem, speciellt när jag bränt mitt finger de gjorde ont , mer kämpigt en vanligt.
Bara så folk vet jag har inget som helst tålamod med sånt där. Så varning den som sitter på min data stol hemma jag skruvade aldrig i alla skruvarna för de gick ju bara inte, så då skiter man i det(om man är mig). ps. Sophie gjorde inte sin stol själv de gjorde Christoffer åt henne, annars hade hennes varit som min skruvlös , jag har i allafall hälften av skruvarna i.

Nej nu ska jag och Gretchen kolla film och rensa upp massa papper och sätta in i pärmar riktgit kul....eller inte
undra vilken film vi ska hyra:)


Psst.. kontakta om ni vill se den riktiga blowa;)
                                                                                                          /cathrine
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0