Brittan

Ligger i sängen är skit trött vart hela dagen endå sover jag inte än :P
Sånt är livet kommer väl vara lika trött i morrn...
Tittade på Britney top 10  .Nr 1 blev så klart hit me baby one more time, de får mig att fundera på vilken som är min  favorit låt, de var svårt. Kommer i allafall fram till att även om jag inte kommer på en speciell som är favoriten för jag gillar nästan alla, men en sak man har specielle minnen till nästan varje låt.
Eftersom Brittan hängt med under flera år i uppväxten. Jag minns  när man kläddde sig i britney tröjor, man minns låtar från klassfester ,uppträdande man gjort eller man dansat till med kompisarna.

Många minne med brittan i allfall från min sida!


Sen blev de ingen lång promenad i dag då vissa var sjuka. Men vi har ett uppdaterat kylskåp med svenska matvaror då de åkte till IKEA i går( för vi råkade beställa soff överdrag men inga soffor), som lingonsylt och västgötakloster ost:D

                       
Den här bilden påminner mig om sophies gamla rum för den hade hon på väggen där man fick den med som affisch i hennes första album om jag inte minns fel....

                                                           

                                                                                              /cathrine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0