Bakat

 I dag har jag och Natasha (10år) som är på besök från Holland bakat en kladdkaka och cocosbollar. Tjejen i affären var  så trevlig när vi handlade och gav Natasha en klubba så jag kom på en idé. Vi gjorde en liten låda och la i en bit av kladdkaka och en cocos boll före henne , och natasha skrev to u from us. Men vi hade väldiga problem för vi gick di men hon jobbade inte då men till slut fick vi tag i henne eter mkt om och men. HOn blev mkt glad och vi fick välja en varsin godispåse från affären=)

Alla här har varit förkylda och jag gissar att de är min tur just nu mår inte alls så bra:(
ska lägga mig tidigt för i morrn bär de av till Thysens första fotbollsträning, och senare till en girlyday med shopping.

/Cathrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0