Tiden springer iväg

Hej Gull !

En vacker dag  ska jag skriva massor igen !
Men skolan,pojkvännen,körkortet, och allt annat tar all ork ifrån mig..
Dessutom har jag ju nyss varit sjuk en vecka i halsfluss.
Men jag försöker, hela tiden.

Har lite bilder att ladda upp och så också ! Men nu ska jag  plugga sen träna sen sova :)

Igår var det middag hos emma sen pyjamaspaty på elevhemmet. En kul kväll.
Har tyvärr inga bilder där ifrån...

Men jag hoppas jag orkar skriva ett inlägg till innan jag sussar idag.

Hej Cathrine föresten :) Ledsen att jag inte hört av mig på ett tag, har varit så mycket på senaste :/
Ska försöka mer . Puss 


                        
                                                                / Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0