Har inte riktigt haft orken..

Hallå !

Mycket kan förklara mitt lilla "uppehåll" , sjukdom, lathet, trötthet, stressad, upptagen m.m.

Men nu ska jag se till att skriva av mig lite faktiskt !

Ja alltså...
Jag har haft halsfluss sen i Söndags som nu sakta men säkert börjar avta. För er som inte haft det, var glada för det är hemskt. Men med pencillin så är man tillbaka inom några dagar ( förhoppningsvis ) !
Vidrig sjukdom, tur er som inte har halsmandlarna kvar ;)

Enligt mig är det också rätt mycket (!!) i skolan just nu vilket gör det jobbigt såklart, samtidigt som man har ett körkort att klara. Herregud, men jag kämpar på och biter ihop.


                                                                                       // Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0