Ett skepp kommer lastat...

I dag kom alla blöjor och baby wipes vi skickat efter ,ungefär pullaps för 1/3 år, 750 blöjor och 3840 wipes.
det räcker ett tag.

Lite av grejerna:



Sen eftersom jag inte har så mycket filmer att titta på fick jag låna några av Maggie men inga skräckisar direkt.
Gick in på post offie i dag och såg två filmer .The stranger  den har jag redan sett men den är lite spoky knäpp till och jag blir lite skraj. Andra filmen är Final destination 3, inte för jag sett alla men nån har jag sett.
de är ju inte så långt kvar till halloween :D


                                                                                                      /cathrine

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0