En fartfylld helg

I lördags var när Thysen spelade fotboll fick jag springa med:) (nästa gång blir de idrottskläder för mig med)
Vi hyrde den nya schooby -doo filmen )vi såg den två gånger) kommer i håg hur mkt vi älskade schooby doo som barn det var det mest spännande som fanns att titta på, allt stanade när schooby var på tv. Kommer i håg hur vi lekte och sen helt plötligt slutade för att vi var ju bara tvugna att se schooby -doo:)

Pratade med Therese hon vill komma och hälsa på här i England , blev verkligen jätte jätte glad:D:D
hon ska komma nångång i november. För strax drar vi till sverige igen:) sen är det hela November i England sen fhalva december sen Sverige igen . Men de är tydligen kallt i Sverige nu..burr här var de 12 grader vid tio och senare 16 grader.

I dag var vi och gick en lång promenad på Avebury, hade med oss picknick. Nu har vi gäster här ska äta middag tillsammans. Jag är helt slut efter fär mkt frisk luft i dag..

avebury berömda sten cirklar



Mitt nya hår
                                                                                         /cathrine

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0